სოციალური პროექტი
სპორტი ჩემი სიყვარულია
2019 წლის მარტში დავგეგმე და განვახორციელე სოციალური
პროექტი „სპორტი ჩემი სიყვარულია“ რომლის მიზანი იყო ჩამოუყალიბდეს მოზარდს ახალი ცოდნისა და ჩვევების დამოუკიდებლად შეძენის უნარი, რათა შეძლონ საკუთარი შესაძლებლობებისა და მიდრეკილებების ადეკვატურად განსაზღვრა და ამის მიხედვით საზოგადოებრივ ცხოვრებაში საკუთარი ადგილის დამკვიდრება; მოზარდი მზად უნდა იყოს არჩევანი გააკეთოს მომავალ ცხოვრებაში. სამიზნე ჯგუფი მე-8 კლასის მოსწავლეები.
მოსამზადებელი სამუშაო შედგებოდა, პროექტის მიზნებისა და ამოცანების გაცნობისგან მოსწავლეებისა და მშობლებისათვის. განსახორციელებელი პროექტის მიზნისა და აქტივობების დაგეგმვისგან.
მოსწავლეებს ტრენინგები ჩაუტარდათ კლასის ხელმშღვანელისა და სპორტის
მასწავლებლის მიერ
შემდეგ თემებზე:
1. სპორტული შეჯიბრებების დროს
მოსწავლეთა დაკომპლექტების წესი და ძირითადი ფუნქციები. შეჯიბრებების
დროს საჭირო ქცევის წესების, მოსწავლის უფლებებისა და მოვალეობების შემუშავება და გაცნობა.
2. მოსწავლეთა და მშობელთა
შორის ფუნქციების გადანაწილება სურვილებისა
და ინტერესების შესაბამისად და მათ შესრულებაზე ვალდებულება, საკუთარი
შესაძლებლობების რეალიზების შეფასება.
3. შეჯიბრებების დროს ჩაცმულობა და
საჭირო აღჭურვილობა.
მოვახდინე
მოსწავლეთა ინფორმირება ადამიანის ცხოვრებაში სპორტის
მნიშვნელობაზე
გამოვიყენე
ცნობილი ადამიანების გამონათქვამები სპორტის შესახებ
ვაჩვენე
ვიდეოკლიპები (საჭირო და აუცილებელი
ვარჯიშები)
სპორტის გავლენა ადამიანის შრომისუნარიანობაზე და საქმიანობის შედეგებზე.
მოსწავლეთა ჯგუფებმა
მოიპოვეს ინფორმაცია საყვარელი სპორტის, საყვარელი სპორტსმენების,
ქართველ და მსოფლიოს ცნობილ სპორტსმენებზე. წარუდგინეს და გააცნეს თანაკლასელებს მომზადებული სლაიდები.
მოვაწყვეთ სპორტული
შეჯიბრებები
სოციალურ პროექტი „მე აქ ვარ“
2019 წლის 8 აპრილიდან
23 აპრილამდე დავგეგმე და განვახორციელე სოციალური პროექტი „ მე აქ ვარ“ პროექტში
მონაწილეობდა საბაზო და საშუალო საფეხურის 30 მოსწავლე.
პროექტის
აღწერა და განხორციელება :
თემატური
სამუშაო ჯგუფების შექმნა; 8/04/19
პრობლემის
შესწავლა და კვლევითი დავალებები (თემატური პრეზენტაციები);10-12/04/19
როლური
თამაში - 15/04/19
ფილმის
ჩვენება -განხილვა 16/04/19
შეხვედრა
ფსიქოლოგთან (საუბარი დაუნის და აუტიზმის სინდრომის შესახებ)17/04/19
კონფერენცია,
გამიგე, მიმიღე, შემიყვარე; 18/04/19
მშობლების
შეხვედრა და ინფორმირება ინკლუზიური განათლების მიდგომებზე 19/04/19
ნახატების
გამოფენა 23/04/19
სოციალური პროექტის
გეგმა - „ჩემი სუფთა ქალაქი“
·
პროექტის
თემისა და მიზნის განსაზღვრა;22/05/19
·
მოსწავლეთა
წინარე ცოდნის დადგენა საკითხის ირგვლივ;23/05/19
·
ჯგუფების
ჩამოყალიბება და მოვალეობების გადანაწილება; 23/05/19
·
საჭირო
ლიტერატურის, აუდიო, ვიდეო და ფოტო მასალის მოძიება24-27/05/19
·
რესურსების
მოძიება28-29/05/19
·
მოძიებული
მასალების დამუშავება30-31/05/19
·
მონიტორინგი31/05/19
·
პრეზენტაციების
მომზადება01/06/19
·
საინფორმაციო
ბროშურების გავრცელება სკოლაში და თემში02/06/19
·
სასკოლო გარემოს
დასუფთავება05/06/19
·
შემეცნებით
ანიმაციური ფიმების ჩვენების მოწყობა და დისკუსიაში მონაწილეობა03/05/19
·
მოსწავლეთა
შეფასება05/06/19
სოციალური პროექტი „ჯანსაღ სხეულში ჯანსაღი სულია“
პროექტის აღწერა
და განხორციელება :
თემატური სამუშაო
ჯგუფების შექმნა;07-08/10//2019
პრობლემის
შესწავლა და კვლევის ჩატარება ,,როგორ შევქმნათ ჯანსაღი გარემო’’9-15/10/19
შეხვედრა
სამართავდამცველთან და სკოლის ექიმთან (საუბარი სიგარეტის,ალკოჰოლის და
ნარკოტიკის მავნებლობის შესახებ)16-17/10/19
კონფერენცია
,, თავად გადაწყვიტე ‘’- სადაც მოსწავლეები წარმოადგენენ მავნე-ჩვევების ურყოფით
მხარეებს.18-22/10/19
სპორტული აქტივობების დაგეგმვა.23/1019
მხიარული
სტარტების ჩატარება ,სადაც მონაწილეობას
მიიღებენ მოსწავლეები და მათი ახლობლები; 25/10/19
მოეწყობა
ნახატების გამოფენა;28/10/19
სოციალური პროექტი
პროექტის სახელწოდება: ,,
ჩვენი მულტიკულტურული სკოლა’’
შეხვედრის
ორგანიზება სკოლაში, პროექტის იდეის გაცნობა სკოლის ადმინისტრაციისა მშობლებისა
და მოსწავლეებისათვის.
საინიციატივო
ჯგუფების დაკომპლექტება1/11/2019
სკოლის
ბიბლიოთეკაში ჩატარდება პრეზენტაცია ,,ეთნოსები და მათი ტრადიციები’’4/11/19
ნაციონალური
კულტურების წარმოჩენა ( გამოფენა სააქტო დარბაზში)5-6/11/19
ნაციონალური
სამზარეულოს დაგემოვნება7/11/19
ნაციონალური
სიმღერების და ცეკვების წარმოდგენა8/11/19
სკოლის
სტენდის მოხატვა ტოლერანტობის თემაზე11/11/19
ფილმის
,, ახლა საით წავიდეთ ?’’ ჩვენება/განხილვა12/11/19
ჩატარებული
პროექტის პრეზენტაცია და შეჯამება14/16
სოციალური პროექტი
პროექტის სახელწოდება:
მიყვარს ჩემი სკოლა
1.
თვითმმართვლობასთან შეხევდრა და მათი ამ პრობლემით დაინტერესება- 1/10/2019
2.
დავალება საფიქრელად /მხოლოდ თვითმმართველობის წევრებს/- ესსე -,,ჩვენ სკოლაში აწყდებით თუ არა პრობლემას
თავშეყრის ადგილებში, მაგალითად სააქტო დარბაზში, კიბეებზე, სასადილოში?― აღწერეთ სიტუაცია,
რატომაა ეს თქვენთვის პრობლემა და რას აკეთებთ თქვენ ამ პრობლემის მოსაგვარებლად. 3/10/2019
3.
პროექტის იდეის განხილვა და სამომავლო აქტივობების დაგემვა
/პასუხიმგებელი და დაინტერესებული პირების გამოკვეთა. 5
4.
დასვენებებზე ფოტოების გადაღება ფარულად, როგორ იქცევიან მოსწავლეები,
ვიდოეთვალიდან კადრების ამოღება/დამუშავება-კონფიდენციალურია /მხოლოდ პროექტში ჩართული მოსწავლეებისთვის. 8/10/2019
5.
ფოტოების და მოპოვებული მასალის დათვალიერება, განხილვა, გაანალიზება.
10/10/2019
6.
სკოლის ფოიეში, სასადილოში და დერეფნებში საზოგადოებრივი დავშეყრის
ადგილებში წესების დაცვის და რიგებში დგომის წამახალისებელი და მაგალითის მიმცემი ვიდეორგოლების
ჩვენება, წარწერების გაკეთება. 15/10/2019
7.
ბარიერების დამზადება და განთავსება სასადილოში. 1717/10/2019
8.
მოხალისეებთან ერთად წამახალისებელი აქტივობები -/ რიგში მდგომებს
ბონუსად უფრო სწრაფად მიემსახურებიან და და
რიგის გარეშე მიმსველელებს არ ემსახურებიან. მომსახურე პერსონალი და მოხალისე დამკვირვებლები
ყოველ ჯერზე მადლობას უხდიან რიგში მდგომებს ფრაზით ,,გმადლობთ რომ გვეხმარებით
― და აწვდიან სტიკერს წარწერით ,,მე ვიცავ
რიგს―. 21/10/2019
9.
კვირის ბოლოს სტიკერების რაოდენობის და ვიდეო ჩანაწერების
მიხედვით გამოვლინდებიან საუკეთესო მოხალისე დამკვირვებლები და საუკეთესო რიგის დამცველები-რიგში
მდგომები / ნომინაცია- კულტურული მოქალაქე 23/10/19
10.
თვითმმართველობის სხდომა - არსებული მდგომარეობის აღწერა, განხილვა -ახალი
ფოტო - ვიდეო ( ფარული) მასალის დამუშავება. 28/10
11.
პროექტის ბოლოს პრეზენტირება პროექტის ,,რა იყო, რა არის დღეს
და რა იქნება ხვალ?- + მოსწავლეთა კონფერენციის მოწყობა : ,,შემიძლია თუ არა ჩემი საქციელით
ჩემ ირგვლივ არსებული მდგომარეობის შეცვლა―,
,,მე -საზოგადოების აქტიური წევრი―, ,,ჩემი როლი საზოგადოების განვითარებაში―....
31/10/2019
No comments:
Post a Comment